بازاریابی و فروش

افزایش فروش با اعتماد بیشتر مشتری | راه های افزایش نرخ تبدیل مشتری

نرخ تبدیل مشتری، اعتماد کاربران

راه های افزایش فروش با ایجاد اعتماد

کلید تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری، جلب اعتماد آن ها می باشد. ممکن است شما بهترین محصول را با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهید، اما زمانی بازدیدکنندگان اقدام به خرید محصولات شما می کنند که به وب سایت شما اعتماد داشته باشند. مطمئنا از راه های فراوانی می توان اعتماد بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد اما در این مقاله می خواهیم توصیه هایی را برای افزایش فروش با اعتماد بیشتر مشتری به شما ارائه دهیم.

 

از زبانی واضح و ساده برای ارتباط با بازدیدکنندگان استفاده کنید

استفاده از زبان ساده برای ارتباط با مخاطبان

استفاده از ساختار نوشتاری مبهم یا استفاده از اصطلاحات غیرمعمول موضوعی است که سبب کاهش اعتماد مخاطبان می شود. شما باید به طور ساده و صریح با مخاطبان خود صحبت کنید. از کلماتی برای صحبت با آن ها استفاده نکنید که حتی درک مفهوم آن ها برای خود شما نیز سخت باشد. از سبک نوشتاری واضح و مستقیم استفاده کنید. بر روی مخاطبان تمرکز کنید. سعی کنید به طور ساده و مختصر توضیح دهید که خرید محصولات یا خدمات شما چه سودی برای آن ها دارد. این موضوع سبب اعتماد مخاطبان به شما می شود.

 

از توصیفات سایرین استفاده کنید

استفاده از توصیفات دیگران

اگر محصولات یا خدمات شما واقعاً خوب باشند، مطمئنا اشخاص دیگر به توصیف و تمجید از آن ها خواهند پرداخت. از نظرات مشترین خود استفاده کنید. برای اینکه مخاطبان از واقعی بودن نظرات مطمئن شوند باید حداقل از نام و نام خانوادگی مشتریان در بخش نظرات استفاده شود. حتی در صورت موافقت مشتری، استفاده از تصویر او در بخش نظرات سبب اعتماد بسیار بیشتر مخاطبان خواهد شد.

بسیاری از وب سایت ها از نظرات استفاده می کنند اما اکثر آن ها استفاده صحیحی از نظرات ندارند. نظرات شما باید در دید مخاطبان شما باشند. اگر تنها در بخش نظرات از آن ها استفاده شود، به احتمال زیاد مخاطبان شما آن ها را نخواهند دید. شما می توانید در صفحه فرود یا Landing page وب سایت خود از نظرات مشتریان استفاده کنید. هرچه نظرات بیشتر در دید مخاطبان باشند، تاثیر بیشتری خواهند داشت.

 

نشان های امنیتی

نشان های امنیتی

نشان های امنیتی به عنوان یک مجوز فعالیت برای وب سایت ها عمل می کنند و مخاطبان با مشاهده آن ها از اعتبار وب سایت مطمئن شده و به آن اعتماد می کنند. برای نمونه می توان به وب سایت فروشگاهی رختا اشاره کرد. کسب نشان های امنیتی برای وب سایت های فروشگاهی یک امر ضروری برای افزایش نرخ تبدیل مشتری با جذب اعتماد کاربران می باشد و صاحبان وب سایت های فروشگاهی باید این کار را در اولویت خود در هنگام تاسیس وب سایت قرار دهند.

 

تصاویر

تصاویر

استفاده از تصاویر می تواند تاثیر بسیار زیادی در کسب اعتماد مشتریان شما داشته باشد. به خصوص زمانی که این عکس ها توسط خود شما ثبت شده و استوک نباشند. تصاویر از محصولات، کارمندان، محیط کمپانی و… از جمله تصاویری هستند که می توانید در وب سایت خود از آن ها استفاده کنید.

ذکر آدرس فیزیکی

آدرس

مخاطبان تمایل دارند تا مطمئن شوند که در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند به محل فعالیت شما مراجعه کنند. داشتن یک فروشگاه واقعی در کنار فروشگاه الکترونیکی می تواند به مراتب عملکرد بهتری نیز داشته باشد. خصوصاً اگر مشتریان محلی زیادی داشته باشید آن ها می توانند با مراجعه حضوری نیز به خرید از شما بپردازند.

 

نتیجه گیری

اگر به دنبال فروش محصولات و یا خدمات خود در وب سایت هستید، پیش از هر کاری باید اعتماد مخاطبان را به خود جلب کنید. در این مقاله سعی کردیم تا توصیه هایی را به شما بیان کنیم که از طریق آن ها می توانید افزایش فروش با اعتماد بیشتر مشتری را تجربه کنید. این توصیه ها عبارت اند از:

  • از زبانی واضح و ساده برای ارتباط با بازدیدکنندگان استفاده کنید
  • از توصیفات سایرین استفاده کنید
  • نشان های امنیتی
  • تصاویر
  • ذکر آدرس فیزیکی

شما می توانید برای افزایش فروش وب سایت خود به مطالعه مقاله همکاری تیم های سئو و فروش و تاثیر آن در افزایش مشتری بپردازید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمامی نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
مشتاق نظرات شما هستیم. لطفا نظرات خود را بین کنیدx
()
x
بستن
بستن