دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگسئو

دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگ | حرف H

Heading

تگ های Heading که شامل H1 تا H6 می شوند، محتوا را بر اساس اهمیت آن ها به بخش های مختلف تقسیم بندی می کنند. در این تقسیم بندی از H1 برای مهم ترین مطالب و از H6 برای مطالبی که از کم ترین اهمیت برخوردار هستند، استفاده می شود. تگ های Heading  باید به صورت طبیعی مورد استفاده قرار بگیرند و باید کلمات کلیدی در بخش های مرتبط، در آن ها گنجانیده شود. این کار سبب بهبود سئوی شما نیز می شود.


Head Term

به کلمه ی کلیدی که حجم جستجوی بالایی دارد و رتبه بندی شدن برای آن، کار بسیار سختی به حساب می آید، گفته می شود.

همچنین با نام های Head Keyword و  Short-Tailشناخته می شود.


Hidden Text

به هر متنی که توسط کاربر مشاهده نمی شود و برای ایجاد تغییر در رتبه بندی های جستجو با بارگذاری صفحات وب حاوی کلمات کلیدی و کپی، در نظر گرفته می شود، Hidden Text می گویند. این تکنیک بر خلاف راهنمای وب مستر گوگل می باشد و استفاده از آن منجر به مجازات از سوی گوگل می شود.

برای مثال استفاده از متن هایی که:

  • بسیار ریز هستند و خواندن آن ها مار دشواری است.
  • رنگ آن ها، با رنگ پس زمینه یکسان است.
  • استفاده از CSS برای بیرون کشیدن متن از صقحه

Hilltop Algorithm

الگوریتمی که تحت تأثیر الگوریتم  HITS  بود و در سال 2003 به الگوریتم گوگل اضافه شد. Hilltop وضعیت “متخصص” را به برخی از وب سایت ها یا صفحات وب منتشر شده درباره موضوع خاص، اختصاص داد که به صفحات غیرمجاز مربوط به آن موضوع نیز لینک داشتند.


HITS Algorithm

مخفف الگوریتم Hyperlink-Induced Topic Search می باشد که یک الگوریتم برای تجزیه و تحلیل لینک ها، نه تنها بر اساس محتوا و لینک های ورودی، بلکه بر اساس لینک های خروجی نیز می باشد.


Homepage

به صفحه وب مقدماتی و پیش فرض وب سایت، گفته می شود.


.htaccess File

یک فایل پیکربندی سرور که می تواند برای بازنویسی و تغییر مسیر URL ها استفاده شود.


HTML

مخفف Hypertext Markup Language می باشد. تگ های HTML، کد های مخصوصی هستند که برای بهبود تاثیرگذاری سئو برای وب سایت ها و صفحات وب، مورد استفاده قرار می گیرند.


HTTP

پروتکل انتقال Hypertext Secure با استفاده از یک لایه سوکت ایمن (SSL)  ) برای رمزگذاری داده های منتقل شده بین یک وب سایت و مرورگر وب، استفاده می کند.. HTTPS یک عامل رتبه بندی جزئی گوگل محسوب می شود.


Hub Page

یک منبع مرکزی معتبر (صفحه یا مقاله) که به یک موضوع خاص یا کلمه کلیدی اختصاص داده شده و به طور مداوم بروزرسانی می شود و به سایر صفحات وب مرتبط با موضوع، لینک می شود.


Hyperlocal

برای ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار محلی ، لازم است که به عنوان بخشی از جامعه پذیرفته شوید. تبلیغات Hyperlocal روشی کارآمد برای دستیابی به این هدف است. هایپرلوکال به معنای منطقه ای نزدیک به خانه است.


Hard Bounce

Hard bounce یک پیام ایمیلی است که به دلیل اشتباه یا نامعتبر بودن آدرس گیرنده به فرستنده بازگشت داده می شود. این اتفاق زمانی می افتد که نام دامنه وجود نداشته باشد و یا دریافت کننده ناشناخته یا مسدود باشد.


 Hashtag

عبارتی که با نماد “#” در رسانه های اجتماعی به عنوان روشی برای برچسب زدن محتوا برای کشف کاربران استفاده می شود. افزودن هشتگ به یک پست، کاربران را قادر می سازد تا هنگام جستجو برای آن موضوع ، آن پست را پیدا کنند. هشتگ می تواند برای شناسایی کاربرانی که به دنبال موضوعات گسترده در رسانه های اجتماعی هستند، مورد استفاده قرار گیرد.


Heatmap

در یک وب سایت ، یک کد خاص در بخش Header جهانی قرار گرفته است تا امکان دسترسی به آن در تمام صفحات سایت فراهم شود. به طور معمول در کد Header ، مواردی مانند Schema Markup ، AdWords Code ، Code Analytics و سایر ابزارهای مورد استفاده برای ردیابی داده ها از طریق وب سایت را پیدا خواهید کرد.

از طريق
آژانس دیجیتال مارکتینگ نیترو
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن