دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگسئو

دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگ | حرف K

Keyword

به کلمه، کلمات یا اصطلاحاتی گفته می شود که یک متخصص سئو یا بازاریاب بر روی آن ها تمرکز می کند و هدف او از این کار، مطابقت و رتبه بندی بهتر برای مطالبی است که کاربران جستجو می کنند. کلماتی که در صفحات وب از آن ها استفاده می شود، می توانند به موتور جستجو کمک کنند تا مرتبط ترین نتایج را در مورد مطلب جستجو شده شناسایی و در نتایج ارگانیک خود ارائه دهند. کلمات کلیدی معمولا شامل موضوعات مختلف، ایده ها و سوال ها هستند.

همچنین با نام Keyphrase شناخته می شوند.


Keyword Cannibalization

نوعی از رقابت شخصی که وقتی چندین صفحه از یک وب سایت برای مطلب یکسان در SERP رتبه بندی می شوند، رخ می دهد. این امر می تواند منجر به کاهش CTR ، اقتدار کمتر و نرخ تبدیل پایین تر از یک صفحه وب تلفیقی شود که رتبه خوبی دارد.


Keyword Density

هر چند وقت یک بار کلمه یا عبارت در محتوای یک صفحه وب ظاهر می شود. در بهترین حالت ، این مفهوم تأیید نشده، منسوخ شده است. اگرچه اصلاً برای موتورهای جستجو اهمیتی نداشت. هیچ درصد ایده آلی وجود ندارد که این عمل به رتبه بندی صفحه وب کمک می کند.


Keyword Research

به فرآیند شناسایی مطالب، موضوعات و محتوایی که کاربران آن را در موتور های جستجو، جستجو می کنند و همچنین حجم جستجو و سطح رقابت آن ها،گفته می شود. این عمل با استفاده از انواع مختلفی از ابزار های پولی و رایگان، امکان پذیر می باشد.


Keyword Stuffing

به افزودن کلمات کلیدی غیرمرتبط با موضوع یا تکرار کلمات کلیدی در پشت صحنه آن چه مورد نظر است، در یک صفحه وب گفته می شود. این عمل برای بهبود رتبه بندی در موتور های جستجو انجام می شود.  این تاکتیک بر خلاف راهنمای وب مستر گوگل بوده و استفاده از آن می تواند منجر به مجازات از سوی گوگل شود.


Knowledge Graph

بانک اطلاعاتی موجودیت Google، از Knowledge Graph استفاده می کند تا حقایق و اطلاعات مربوط به افراد ، مکان ها و…  و اتصالات آن ها را در یک صفحه دانش در بالای نتایج جستجو در نمایش داده های مربوطه به نمایش بگذارد.


Knowledge Panel

جدولی که در قسمت بالایی یا سمت راست( تنها در دسکتاپ) در صفحه اول نتایج گوگل، برای مطالب مرتبط، نشان داده می شود. این قسمت شامل حقایق و اطلاعاتی در مورد افراد ، مکان ها و … است و همچنین لینک هایی به وب سایت های مرتبط یا جستجوهای Google دارد.


KPI

مخفف key performance indicator می باشد. یک مقیاس که برای بررسی این که آیا اهداف بازاریابی و یا تجاری در حال تحقق هستند یا خیر به کار می رود.


Keyword Proximity

Keyword Proximity به فاصله دو کلمه یا اصطلاح کلیدی و یا نزدیکی آن ها به هم اشاره می کند.

از طريق
آژانس دیجیتال مارکتینگ نیترو
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن