دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگسئو

دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگ | حرف O

Off-Page SEO

فعالیت های تولید تقاضا و آگاهی از نام تجاری که در خارج از وب سایت انجام می شود. علاوه بر ایجاد لینک ، تاکتیک های تبلیغاتی می توانند شامل بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی ایمیل ، بازاریابی تأثیرگذار و حتی کانال های بازاریابی آفلاین(تلویزیون، رادیو، بیلبوردها و … ) باشند.


On-Page SEO

تمامی این فعالیت ها در یک وب سایت انجام می شوند. علاوه بر انتشار محتوای مناسب و با کیفیت بالا ، SEO در صفحه، شامل بهینه سازی کد ) HTMLبه عنوان مثال ، برچسب های عنوان ، برچسب های متا) ، معماری اطلاعات ، پیمایش وب سایت و ساختار URL است.


Organic Search

لیست های طبیعی یا بدون پرداخت هزینه که در SERP ظاهر می شوند. نتایج جستجوی ارگانیک ، که توسط الگوریتم ها، آنالیز و رتبه بندی شده اند ، طراحی شده اند تا براساس مطلب جستجو شده، بهترین نتیجه را به کاربران ارائه بدهند.


Orphan Page

هر صفحه وب که با هیچ صفحه دیگری در آن وب سایت مرتبط نیست.


Outbound Link

لینکی که بازدید کنندگان را به صفحه ای در وب سایت متفاوت از آنچه در حال حاضر در آن قرار دارند، هدایت می کند.

از طريق
آژانس دیجیتال مارکتینگ نیترو
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن