دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگسئو

دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگ | حرف P

PageRank

به گفته گوگل: “PageRank ” مقیاس اندازه گیری اهمیت صفحه بر اساس لینک های دریافتی از سایر صفحات است. به زبان ساده ، هر لینک به صفحه ای در وب سایت شما از وب سایت دیگری، به PageRank وب سایت شما اضافه می کند. همه لینک ها برابر نیستند. این الگوریتم پس از Larry Page ، بنیان گذار گوگل نام گذاری شده است.


Page Speed

مقدار زمانی که بارگیری کامل یک صفحه وب طول می کشد. سرعت صفحه یکی از عامل های رتبه بندی به شمار می رود.


Pageview

یک صفحه وب که در یک مرورگر بارگیری می شود.


Paid Search

تبلیغات Pay-per-click که در بالا یا پایین نتایج ارگانیک موتور های جستجو به نمایش گذاشته می شوند.


PBN

مخفف Private Blog Network است.

به Link Farm مراجعه شود.


PDF

مخفف Portable Document Format file می باشد. پی دی اف ها حاوی متن، عکس ها، لینک ها، فیلم ها و سایر عناصر می باشند.


Penalty

به Manual Action مراجعه شود.


Persona

نمایشی ساختگی از یک بازدید کننده یا مشتری وب سایت ایده آل – جمعیت شناسی ، رفتار ، نیازها ، انگیزه ها و اهداف آن ها – که همه مبتنی بر داده های واقعی است.

همچنین با نام های Buyer Persona, Marketing Persona نیز شناخته می شود.


Personalization

هنگامی که موتورهای جستجو از سابقه جستجو ، تاریخچه مرور وب ، مکان و روابط استفاده می کنند تا مجموعه ای از نتایج جستجو، متناسب با یک کاربر خاص را ایجاد کنند.


PHP

Hypertext Preprocessor یک زبان برنامه نویسی است که از آن برای تولید محتوای پویا در صفحات وب استفاده می شود.


Piracy

موتورهای جستجو قصد دارند رتبه بندی جستجوی ارگانیک مطالبی که حق کپی رایت را نقض می کنند، را کاهش دهند. گوگل در سال 2012 فیلتری را معرفی کرد که باعث کاهش دید وب سایت های گزارش شده برای درخواست های حذف شده مربوط به DMCA می شود.


Pogo-sticking

هنگامی که، پس از وارد کردن یک مطلب برای جستجو، جستجوگر بین SERP و صفحات ذکر شده در  نتایج آن جستجو، به جلو و عقب می رود.


Position

به Rank مراجعه شود.


(PPC) (Pay Per Click)

نوعی از تبلیغات که در آن تبلیغ کنندگان مبلغ مشخصی (معمولاً با پیشنهاد ، ارتباط ، سابقه حساب و رقابت) را برای  هر بار که کاربر روی تبلیغ کلیک می کند، تعیین می کنند. ترکیب PPC و SEO می تواند منجر به کلیک ها و تبدیل های بیشتر شود. همچنین ، داده های PPC می توانند استراتژی سئو شما را شکل دهند و برعکس آن نیز صادق است.

از طريق
آژانس دیجیتال مارکتینگ نیترو
برچسب ها

نوشته های مشابه

0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمامی نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
مشتاق نظرات شما هستیم. لطفا نظرات خود را بین کنیدx
()
x
بستن
بستن