دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگسئو

دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگ | حرف R

Rank

جایی که یک صفحه وب در نتایج جستجوی ارگانیک برای یک جستجوی خاص ظاهر می شود.


Ranking Factor

یک مؤلفه جداگانه که به مجموعه ای از الگوریتم های پیچیده کمک می کند تا تعیین کنند که صفحه های وب با نتایج جستجوی ارگانیک برای یک مطلب جستجو شده خاص، چگونه ظاهر شوند. سال ها است که گوگل گفته است که الگوریتم های آن “به بیش از 200 سیگنال منحصر به فرد” برای کمک به کاربران در یافتن مناسب ترین صفحه وب یا پاسخ، متکی هستند.

همچنین با نام Ranking Signal شناخته می شود.


Reciprocal Links

وقتی دو وب سایت موافقت می کنند که لینک ها را با یکدیگر مبادله کنند.


Redirect

تکنیکی که یک کاربر (یا موتور جستجویی) را که درخواست انتقال از یک صفحه وب به یک صفحه وب متفاوت (اما به همان اندازه مرتبط)دارد را به صفحه مورد نظر، ارسال می کند. دو نوع تغییر مسیر وجود دارد:

  • 301: دائمی
  • 302: موقت

Referrer

داده های URL که منبع درخواست صفحه وب کاربر را مشخص می کند.


Reinclusion

به فرآیند درخواست یک موتور جستجو برای بازگشت یک وب سایت یا صفحه وب به فهرست جستجوی خود پس از نمایه سازی کامل، گفته می شود.


Relevance

روشی که موتورهای جستجو برای چگونگی هماهنگی محتوای یک صفحه وب با مطلب جستجو شده در نظر می گیرند.


Reputation Management

تمرین برای ایجاد ادراک مثبت آنلاین از یک برند یا شخص – از جمله در نتایج جستجو و در رسانه های اجتماعی – با به حداقل رساندن دیدگاه های منفی ذکر شده.

همچنین با نام های Online Reputation Management, Public Relations شناخته می شود.


Responsive Website

وب سایتی که طراحی شده است تا به طور خودکار با اندازه صفحه نمایش کاربر مطابقت داشته باشد ، فرقی نمی کند که در دستگاه دسکتاپ یا موبایل مشاهده شود.


Rich Snippet

داده های ساخت یافته را می توان به HTML وب سایت اضافه کرد تا اطلاعات متنی را در هنگام خزیدن به موتورهای جستجو ارائه دهد. این اطلاعات سپس می توانند در SERP ها نمایش داده شوند ، و در نتیجه یک لیست پیشرفته، معروف به یک قطعه غنی شناخته می شود.


robots.txt

پروتکل خروج از روبات (یا استاندارد)، یک فایل متنی است که در ریشه وب سایت قابل دسترسی است و به خزنده های موتور جستجو می گوید که کدام قسمت های یک وب سایت را نباید نادیده گرفت.


(Return on Investment) (ROI)

روشی برای سنجش عملکرد فعالیت های سئو. این عمل با تقسیم میزان درآمد شما از طریق جستجوی ارگانیک بر هزینه کل سرمایه گذاری و سپس ضرب در 100 محاسبه می شود.


Remarketing

همچنین با عنوان retargeting شناخته می شود، نوعی آگهی پرداخت شده است که بازاریابان را قادر می سازد تا به مشتریانی که قبلاً از وب سایت خود بازدید کرده اند آگهی دهند. هنگامی که مشتری به یک وبسایت مراجعه می کند، یک قطعه کوچک از داده ها به نام “cookie” در مرورگر کاربر ذخیره می شود. هنگامی که کاربر سپس به وب سایت های دیگر مراجعه کند، این cookie می تواند امکان نمایش تبلیغات مجدد را فراهم سازد. Remarketing به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که مشتری را به وبسایت خود برگردانند.

از طريق
آژانس دیجیتال مارکتینگ نیترو
برچسب ها

نوشته های مشابه

0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمامی نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
مشتاق نظرات شما هستیم. لطفا نظرات خود را بین کنیدx
()
x
بستن
بستن