دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگسئو

دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگ | حرف T

Taxonomy

سازمان دهی و طبقه بندی یک وب سایت برای به حداکثر رساندن یافتن محتوا و کمک به کاربران برای انجام وظایف مورد نظر در وب سایت.


Time on Page

یک مدت تقریبی که کاربر در آن به مشاهده یک صفحه وب مشخص می پردازد. صفحاتی که نرخ خروج بالایی دارند می توانند این داده ها را بسیار کم کنند.


Title Tag

یک متاتگ HTML که نقش عنوان صفحه را ایفا می کند. به طور معمول ، برچسب عنوان، عنوانی است که موتورهای جستجو هنگام نمایش لیست های جستجو از آن استفاده می کنند. بنابراین باید کلمات کلیدی استراتژیک و مرتبط را برای آن صفحه خاص درج کند. برچسب عنوان نیز باید نوشته شود تا برای مردم معنی داشته باشد و بیشترین کلیک را به خود جلب کند. به طور معمول ، برچسب های عنوان باید کمتر از 65 نویسه(کاراکتر) داشته باشند.


(Top-Level Domain) (TLD)

گسترش آدرس وب مشخص شده. این عمل شامل:

  • .com
  • .org
  • .net
  • .info
  • .Ir

همچنین گزینه های بسیار بیشتری برای صنعت و کشور های مختلف وجود دارد.

همچنین با نام Domain Extension، شناخته می شود.


Traffic

مردم و گاهی ربات هایی که از وب سایت شما بازدید می کنند.


Trust

به طور کلی برای تاریخچه یک دامنه اعمال می شود (به عنوان مثال:  چه از منابع خبره استفاده کند و چه از ویژگی هایی برخوردار باشد ، باعث ایجاد یک شهرت مثبت می شود.)


TrustRank

یک روش تجزیه و تحلیل لینک که برای جدا کردن “صفحات دانه معتبر” خوب   از اسپم، استفاده می شود.


 Tracking Code

بخشی که عموماً در صفحه اصلی ، پاورقی یا صفحه تشکر از شما در وب سایت قرار داده شده است که اطلاعات را به منظور جمع آوری داده ها به ابزارهای نرم افزاری منتقل می کند. ابزارهایی مانند Google Analytics ، Google AdWords از کدهای ردیابی استفاده می کنند تا بتوانند داده های مربوط به کاربرانی که یک وب سایت را مشاهده می کنند را ردیابی کنند.

از طريق
آژانس دیجیتال مارکتینگ نیترو
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن