دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگسئو

دیکشنری سئو و دیجیتال مارکتینگ | حرف U

(User-Generated Content) (UGC)

هر نوع از محتوا -فیلم ها، نظرات، بررسی ها و…- که توسط کاربران و مشتری ها طراحی شده باشد.


Universal Search

هنگامی که موتورهای جستجو داده ها را از چندین پایگاه داده تخصصی به دست می آورند تا در همان SERP نمایش داده شوند. نتایج می توانند شامل تصاویر ، فیلم ها ، اخبار ، خرید و سایر نتایج باشند.

همچنین با نام Blended Search شناخته می شود.


Unnatural Link

هر پیوندی که گوگل به عنوان مشکوک ، فریب دهنده یا دستکاری کننده تشخیص دهد. پیوند غیر طبیعی می تواند منجر به اقدام Google به صورت دستی(مجازات گوگل) در وب سایت شما شود.


URL

مخفف uniform resource locator است که رشته خاصی از کاراکترهایی است که به منبعی در وب منتهی می شوند. اصطلاح URL معمولاً برای آدرس اینترنتی مبتنی بر کلمات، به عنوان مثال http://nitroapp.ir/  است که برای دسترسی به یک صفحه وب، در مرورگر تایپ می شود.


URL Parameter

مقادیر اضافه شده به یک URL برای یافتن منبع ترافیک.( شخصی که وارد وب سایت شما شده، از طریق کدام لینک، وب سایت شما را پیدا کرده است؟).

مثالی از یک پارامتر URL:

http://nitroapp.ir/example-article-url/999999/?utm_source=share-back-traffic&utm_medium=desktop-share-button&utm_campaign=twitter

همچنین با نام Query String، شناخته می شود.


Usability

به چه اندازه استفاده از وب سایت شما برای افراد ساده است. طراحی سایت ، سازگاری مرورگر و سایر عوامل، همگی در بهبود قابلیت استفاده و دسترسی وب سایت شما برای هرچه بیشتر افراد، نقش دارند.


User Agent

نرم افزار خزنده وب.


(User Experience) (UX)

احساس کلی کاربران پس از تعامل با یک برند، حضور آنلاین آن و محصول / خدمات آن .


UI

UI مخفف User Interface است و منطقه ای است که کاربر با یک دستگاه دیجیتالی با آن در تعامل است. رابط کاربری خوب برای درک بیشتر مردم باید روان و راحت باشد.

از طريق
آژانس دیجیتال مارکتینگ نیترو
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن