شبکه های اجتماعی

۱۱ روش افزایش فالوور اینستاگرام در 2020

روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام  و بازاریابی اینستاگرام به علت نرخ تعامل بالای مردم، برای کاربران از جمله کسب و کارها تبدیل به یک چالش شده است. اینستاگرام به سرعت از تصور اولیه نسبت به خود به عنوان یک برنامه‌ی مفرح برای کودکان پیشی گرفته و تبدیل به یک ابزار جدی بازاریابی محتوا، فروش و گردآوری مخاطب برای اشخاص و برندها شده است که با بازاریابی اینستاگرام میتوانند تعامل بیشتری در کسب و کار خود ایجاد کنند. اینستاگرام با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه که روزانه ۶۰ میلیون تصویر و ۱.۶ میلیارد لایک طی هر روز به اشتراک می‌گذارند، یکی از معروف‌ترین سایت‌های شبکه‌ی اجتماعی روی کره‌ی زمین است.

چقدر حیرت‌انگیز است؟ نرخ تعامل برندها برای بیشتر شبکه‌های اجتماعی کمتر از ۱٪ است، اما اینستاگرام همه‌ی آن‌ها را در نوردیده است.

برطبق پژوهش وبسایت فارستر در سال ۲۰۱۴، متوسط نرخ تعامل برندها در اینستاگرام، ۵۸ برابر بیشتر از فیس‌بوک بود.

یقینا ۵۸ برابر تعامل بیشتر نسبت به فیس‌بوک عالی به نظر می‌رسد، اما روی اینستاگرام می‌توان خیلی بهتر از این عمل کرد. نمی‌خواهم برای وضع متوسط تلاش کنید، حالا چه یک برند بزرگ باشید، چه به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود باشید. می‌خواهم برای ستاره‌ها دست دراز کنید و اسب تک‌شاخ اینستاگرام باشید. یک اسب تک‌شاخ دیجیتال، آن موجود کمیاب جادویی است که از بقیه به شدت بهتر عمل می‌کند.

تمام دارایی یک کسب و کار، فالوورها و نرخ تعامل آن به معنای لایک و کامنت است؛ ولی از آن مهمتر جذب فالوور واقعی است؛ زیرا همانطور که میدانید تنها با داشتن فالوورهای واقعی میتوانید در کسب و کار خود پیشرفت نمایید. شما قرار است با به‌کارگیری این 11 روش جذب فالوور اینستاگرام به هدف فوق برسید. این ایده‌های جلب توجه در رابطه با شرح تصویر، هشتگ‌ها، پروفایل و موارد دیگر را بررسی کنید و ببینید که چه مواردی باعث جذب و افزایش فالوور اینستاگرام میشود، بسیار بیشتر دیده می شوید و تعامل بیشتری خواهید داشت.

۱. برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام هشتگ ها را سراسری کنید.

 

چه خوب که هشتگ را برای شرکت خود ساخته‌اید، اما چه کسی از آن اطلاع دارد که محتوای مرتبط با شما را به اشتراک بگذارد؟ مطمئن شوید که آن را در نمایه‌ی خود گذاشته‌اید اما بازی را به محیط آفلاین بکشانید و این هشتگ را در رسیدها، تبلیغات چاپی و تابلوی فروشگاه خود و رویدادهای مرتبط چاپ کنید.

بازاریابی اینستاگرام از طریق هشتگ

اگر در رادیو یا تلویزیون فعالیت دارید، مردم را به هشتگ خود هدایت کنید.کمپین های آنلاین و آفلاین را ترکیب و کسب یقین کنید از اینکه هشتگ خود را در سایر نمایه‌های اجتماعی، در وبسایت خود و در بمباران‌های ایمیلی فهرست کرده‌اید. صرفا امیدوار نباشید که مردم هشتگ شما را پیدا خواهند کرد.

۲. در هشتگ‌سازی خلاق باشید.

 

در مورد ایده برای شرح مطلب در اینستاگرام،  لازم است ورای هشتگ‌های آشکار تک کلمه‌ای بنگرید. قطعا لازم می‌شود از اینجور هشتگ‌ها هم استفاده کنید اما تلفیق کنید و از هشتگ‌ها برای بیان بخشی از داستانتان بهره بگیرید. سرگرم‌کننده، کنایه‌آمیز و افسارگسیخته باشید. فقط ملال‌بار و خسته‌کننده نباشید. شرکت WeWork که در زمینه‌ی اعطای فضای کار مشارکتی فعالیت دارد در پیروی از این اصل عالی است، و ترکیبی از محتوای اینستاگرامی جذاب هم در صفحه‌ی خود قرار می‌دهد.

۳. در گفت‌و‌گوهای محبوبِ گسترده شرکت کنید.

 

برای هر پست، ترکیبی از هشتگ‌های مرتبط با موضوع را به کار ببندید مانند #کارباچوب برای شرکت چوب‌بری، همچنین هر جا می‌توانید از هشتگ‌های خیلی محبوب و باب روز استفاده کنید.

هشتگ های بروز و معروف برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام

هشتگ‌های کاملا دقیق در اینکه منظور را بهتر می‌رسانند و کمک می‌کنند افراد مناسب را پیدا کنید مانند کلیدواژه‌های بلند (کلیدواژه‌های سه-چهار کلمه‌ای) هستند، اما هشتگ‌هایی که در سطح جهانی فراگیر شده‌اند مانند #instagood یا #tbt یا #photooftheday یا حتی هشتگ ساده‌ی قدیمی #fun معمولا شما را در مقابل چشم تعداد بیشتری از مردم قرار می‌دهند. شما برای بازاریابی اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام و پیشرفت در یک چنین شبکه‌ی اجتماعی به این بزرگی و شلوغی  به هر دو نوع این هشتگ‌ها نیاز دارید.

۴. برای افزایش فالوور اینستاگرام از آدرس بیوگرافی خود استفاده کنید.

 

بیوگرافی حکم یک عمارت درجه یک را در نمایه‌ی اینستاگرام شما دارد. واقعا می‌خواهید الآن و تا ابد در بیوگرافی‌تان فقط به صفحه‌ی اصلی وبسایت خود لینک بدهید؟ چه خمیازه‌آور! بیوگرافی خود را حداقل دو هفته یکبار تغییر دهید و از آن لینک قابل کلیک در بیوگرافی‌تان برای انتقال ترافیک به جدیدترین و محبوب‌ترین محتوای خود استفاده کنید.

۵. شرح مطالب خود را توضیحی کنید.

 

یک عکس هزار حرف برای گفتن دارد، اما نمی‌توان کلمات را به کل از قلم انداخت. national geographic در استفاده از روایتگویی در کنار تصاویر برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام و اشتراک‌گذاری، خارق‌العاده عمل می‌کند. اگرچه برندهای رسانه‌ای سنتی به وفور از پا درآمده‌اند، اما نشنال جئوگرافیک در سراسر فضای دیجیتال رونق گرفته و با ۵۰ میلیون فالوور به یکی از برندهای برتر اینستاگرام تبدیل شده است.

شرح مطلب، روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام

این کار مثل بقیه‌ی روش های افزایش فالوور اینستاگرام که اینجا آورده‌ام، چیزی است که باید در طول زمان در استراتژی خود به آن پایبند باشید تا باعث جذب فالوور اینستاگرام شوید. پس نگران نباشید اگر در وهله‌ی اول غریب به نظر می‌رسد. قلم شما همزمانی که صدای برند اینستاگرامی خود را پیدا می‌کنید بهبود پیدا خواهد کرد.

۶. تمام سعی خود را در بازاریابی تاثیرگذار بکار بگیرید.

 

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور اینستاگرام اینگونه می باشد که از نمایه‌ی همه‌ی اشخاصی که به عنوان افراد تاثیرگذار در فضای کاری خود شناسایی کرده‌اید (یعنی شخص تاثیرگذار بر افرادی که می‌خواهید جلوی شما قرار بگیرند) دیدن کنید و اعلان‌های ارسال پست را برای آنان روشن کنید تا هر وقت مطلب جدیدی به اشتراک گذاشتند به شما اطلاع داده شود. سپس می‌توانید به طور مرتب با آن‌ها تعامل کنید و تبدیل به یکی از افراد یا برندهای مورد علاقه‌شان شوید.

۷. تصاویر تگ(نشان)‌شده‌ی ناخواسته را از نمایه‌ی خود حذف کنید.

 

چنانچه صرفا می‌خواهید بهترین محتوای تولید شده توسط کاربر را درباره‌ی خود یا برندتان در نمایه‌ی اینستاگرامتان به نمایش بگذارید، این کار شدنی است. توجه کنید که نمی‌توان تصاویر تگ‌شده را به کل از سایت حذف کرد. با انتخاب ویرایش تگ‌ها و انتخاب مواردی که قصد حذفشان را دارید و انتخاب «پنهان کردن از نمایه» (ممکن است به تایید نیاز داشته باشد) به مقصود خود می‌رسید.

۸. تگ‌های تصویری را قبل از آن‌ که محتوا در نمایه‌ی شما ظاهر شود تایید کنید.

 

در ارتباط با واگذاری کنترل وسیع‌تر روی اینکه چه تصاویر تگ‌شده‌ای بر نمایه‌ی شما ظاهر شوند، می‌توانید تنظیمات اینستاگرام را تغییر دهید تا عکس‌های تگ‌شده تا زمانی که شما آن‌ها را تایید نکرده باشید نشان داده نشوند. این قابلیت را در قسمت «تنظیمات»، «عکس‌های شما» و «اضافه کردن دستی» پیدا خواهید کرد. [محل دقیق اعمال این تنظیمات در نسخه‌ی فعلی برنامه مراجعه به «تنظیمات»، «حریم خصوصی»، «تگ‌ها» و خاموش کردن «افزودن به‌طور خودکار» است.]

به این فکر می‌کنم که چرا شرکتی ممکن است نخواهد این کار را انجام دهد. نه، چیزی به ذهنم نمی‌رسد.برای بازاریابی اینستاگرام و برای دوری از موقعیت‌های احتمالی که به شرمندگی شما منجر خواهد شد حتما باید این تنظیمات را انجام دهید.

۹. جذب و افزایش فالوور با سبک سازی اینستاگرامی مخصوص خودتان.

 

همرنگ جماعت شدن در ذات آدمی است، اما در اینستاگرام، باید متمایز بود. از مهمترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام، ایجاد سبک محتوای بصری است؛ برند هندی نوشیدنی «frooti» عجب سبک محتوای بصری یکه‌ای توسعه داده است؛ هر بار که یک کاربر پست تازه‌ای از فروتی در خبرنامه‌ی خود می‌بیند، فورا صاحب آن را شناسایی می‌کند. نگاه کنید:

سبک اینستاگرامی مخصوص خود، روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام

۱۰. برای افزایش فالوور اینستاگرام محلی شوید.

 

با رفتن به صفحه‌ی جست‌وجو و انتخاب سربرگ مکان‌ها، ببینید در یک منطقه‌ی مشخص (برای مثال در مجاورت شما، شهر مورد هدف تبلیغات یا حتی رویدادی در یک موقعیت خاص) چه خبر است. سپس نام مکان را تایپ کنید تا همه‌ی پست‌های دارای موقعیت مکانی از آن مکان را مشاهده کنید.

در اینجا ترندهای بزرگتر در بازاریابی اجتماعی محلی را بررسی کنید.

۱۱. دعوت به عمل‌های خود را به یاد داشته باشید.

 

اینستاگرام مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی، یک بستر گفتگو است نه یک پلتفرم پخش و اعلان اطلاعات؛ می‌خواهید مردم روی پست‌های شما چه اقدامی کنند؟ اگر پاسخ این پرسش را نمی‌دانید، از اول شروع و آن را معین کنید. تبحر Staples در درگیر کردن مخاطب به این است که می‌گذارد مردم بدانند دقیقا انتظار می‌رود با پست‌هایشان چه کنند (امتیاز مثبت چنانچه فراخوان خود را به شکلی جذاب طرح کنید). اغلب اوقات همین دعوت به عمل به شکلی هوشمندانه مردم را به اشتراک‌گذاری یا پخش ویروس‌وار محتوای Staples سوق می‌دهد.

 

جمع بندی:

11 روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام:

  1. هشتگ‌های اختصاصی خود را در سایر نمایه‌های اجتماعی خود، در وبسایتتان و بمباران ‌های ایمیلی خود ترویج کنید.
  2. در نوشتن هشتگ‌های خود خلاق باشید، سرگرم‌کننده، کنایه‌آمیز و افسارگسیخته باشید، اما هیچوقت خسته‌کننده نباشید.
  3. هشتگ‌های باب روز و مرتبط با مطلب را نگاه کنید. به این گفتگوها وارد شوید تا در برابر عده‌ی بیشتری از مردم قرار بگیرید.
  4. از لینک بیوگرافی خود به عنوان روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام و راندن ترافیک به جدیدترین و محبوب‌ترین محتوای خود استفاده کنید.
  5. شرح پست‌های خود را توضیحی بنویسید. روایتگری در جذب و درگیر کردن مخاطب و اشتراک‌گذاری شما را یاری می‌کند.
  6. با برترین تاثیرگذاران در فضای کاری خود تعامل ایجاد کنید و تلاش کنید به یکی از اشخاص یا برندهای مورد علاقه‌ی آنان تبدیل شوید.
  7. نمی‌خواهید یک تصویر تگ‌شده از خود یا برندتان را بر نمایه‌تان داشته باشید؟ تگ‌ها را ویرایش کنید تا تصاویر از نمایه‌ی شما مخفی شود.
  8. تنظیمات برنامه را تغییر دهید تا هیچ عکس تگ‌شده‌ای که احتمال دارد باعث شرمندگی شما شود بدون تایید شما نمایش داده نشود.
  9. مهم ترین روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام ایجاد سبک تصویری قابل شناسایی و یکه‌ی خودتان است. راهی پیدا کنید که متمایز باشید و آن را عملی کنید.
  10. از سربرگ مکان‌ها دیدن کنید تا شاهد اتفاقات محلی مجاورت شما، شهری که مقصد تبلیغات شماست یا یک رویداد در یک مکان مشخص باشید.
  11. از دعوت به عمل جهت اینکه به مردم بگویید می‌خواهید با پست‌های شما چه کار کنند استفاده کنید. راه‌های هوشمندانه‌ای بیابید تا مردم محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

آیا با این 11 روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام موافق هستید؟!

آیا فعالیت تجاری خود را بازاریابی می‌کنید؟ پیشنهاد شما برای بازاریابی اینستاگرام چیست؟ یک ترفند مورد علاقه خود از بازاریابی اینستاگرام را به اشتراک بگذارید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد ریسپانسیو بودن و سرعت سایت به لینک های زیر مراجعه فرمایید:

  1. تاثیر ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن سایت در سئو
  2. بهینه سازی سرعت سایت و تاثیر آن در رتبه بندی گوگل
برچسب ها
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمامی نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
مشتاق نظرات شما هستیم. لطفا نظرات خود را بین کنیدx
()
x
بستن
بستن